H οικογένεια Ντελή δραστηριοποιείται στην καλλιέργεια της μηλιάς από τη δεκαετία του ’50 και σήμερα διαθέτει σύγχρονες εγκαταστάσεις επεξεργασίας προϊόντων πιστοποιημένης ποιότητας,
από βιολογικές δενδροκαλλιέργειες.
Πρόσφατα η γκάμα των προϊόντων διανθίστηκε και με προϊόντα ξιδιού:
Μηλόξιδο και Βαλσάμικο Μηλόξιδο.
Το Βαλσαμικό Μηλόξιδο της Χρυσής Μηλιάς διακρίνεται για τη μεστή γεύση και το
ιδιαίτερο άρωμά του, και αποτελεί ένα αμιγώς βιολογικό προϊόν.
Παράγεται από επιλεγμένες παρτίδες του αφιλτράριστου βιολογικού Μηλόξιδου της Οικογένειας Ντελή, οι οποίες παλαιώνονται σε δρύινα βαρέλια, χωρίς συντηρητικά, τεχνητές χρωστικές ή
άλλα πρόσθετα εκτός από το απαραίτητο πετιμέζι. Ζητούμενο επομένως ήταν να δημιουργηθεί
μια ιδιαίτερη συσκευασία που να αποτυπώνει τον premium χαρακτήρα του προϊόντος.
Ο στόχος για τη συσκευασία του Βαλσάμικου Μηλόξιδου ήταν να διατηρηθεί η σχεδιαστική ταυτότητα της Χρυσής Μηλιάς και να υπάρχει εμφανής οπτικός συσχετισμός με το
Μηλόξιδο της εταιρείας.
Οι συσκευασίες των δύο προϊόντων διαφοροποιούνται μέσω των χρωμάτων και των υφών
τους στα υλικά.
Εδώ, ακολουθήθηκε η λογική του black on black (μαύρη ετικέτα πάνω σε μαύρο γυαλί),
και επιλέχθηκε soft touch υλικό με super matte υφή. Αυτός ο συνδυασμός υποδηλώνει
ξεκάθαρα τον εκλεπτυσμένο, gourmet χαρακτήρα του προϊόντος, ενώ παράλληλα
αναδεικνύονται ιδανικά τα χάλκινα στοιχεία της μεταλοτυπίας.
Το αποτέλεσμα ήταν ακριβώς αυτό που θέλαμε με τον πελάτη ώστε το προϊόν να
ξεχωρίζει τα υπόλοιπα στην κατηγορία του και μέσω της συσκευασίας.
The Delis family has been active in the cultivation of apples since the 50s.
Nowadays, the company owns up-to-date facilities for the processing of certified
goods from organic tree crops.
The Chrysi Milia product range has been recently enriched with vinegar products:
Cider Vinegar and Balsamic Cider Vinegar.
The Balsam Apple Cider Vinegar by Chrysi Milia, being a purely organic product, has a
special rich taste and a unique aroma.
It is produced from selected batches of the unfiltered organic Cider Vinegar by the Delis family, which ages in oak barrels without preservatives, artificial dyes or additives other than pure treacle. We would thus need to create a special packaging that would capture the premium character of the product.
The goal for Balsamic Apple Cider Vinegar’s packaging was to incorporate the company’s design identity while creating a strong visual interconnection with the Cider Vinegar by Chrysi Milia.
The packaging of the two products was differentiated through the colours and the textures in materials. In this particular case, we followed a “black on black” philosophy (black label on black glass) and opted for a soft material with super matte texture. This combination clearly indicates the refined, gourmet character of the product. The dark background works also well with the metal print and emphasizes the copper details.
The outcome is a packaging that both satisfies our customer’s needs and makes the product stand out on the shelf.
ClientΟικογένεια ΝτελήServicesBranding, PackagingYear2020