«Γιώτσας», (Ελληνική Φέτα), είναι μια τοπική οικογενειακή εταιρεία από Ελασσόνα,που παράγει φέτα και μάχεται να υπερασπιστεί τα παραδοσιακά και φυσικά προϊόντα στον χώρο των γαλακτοκομικών και να καθιερωθεί στον κόσμο των health-conscious καταναλωτών, και γιατί όχι και στην παγκόσμια αγορά, επιμένοντας με 100% φυσικά προϊόντα και αγνές κτηνοτροφικές μεθόδους.

Ένας από τους βασικούς στόχους της εταιρείας είναι το να καταστήσουν τον τόπο τους, την Ελασσόνα, πιλότο κτηνοτροφίας για ολόκληρη τη χώρα και συμπληρωματικό των μεθόδων αποτελεί ένα μοναδικό design ετικέτας που θα τους κάνει να ξεχωρίσουν.

Μας ανατέθηκε από την οικογένεια Γιώτσα, να αναπτύξουμε μια οπτική ταυτότητα για τις συσκευασίες ενός και δύο κιλών που θα κάνει το προϊόν να ξεχωρίσει τόσο στην αγορά γαλακτοκομικών όσο και στο ράφι

Δημιουργήσαμε ένα χαρακτηριστικό illustration, που ως θεμέλιους λίθους έχει τη minimal αισθητική – που αντανακλά την απλότητα της συνταγής-, την αναγνωρισιμότητα – ώστε να χαραχτεί στη μνήμη των καταναλωτών και να ξεχωρίσει στο ράφι-, τη φρεσκάδα – ώστε να συμπεριλαμβάνει το πνεύμα της νέας εποχής και ταυτόχρονα να έχει απήχηση και σε νεότερο κοινό-, και τέλος, την αγνότητα -ώστε να επικοινωνεί τη φυσικότητα των πρώτων υλών.

Συνεπώς, η τελική σύνθεση πάνω στη συσκευασία σχεδιάστηκε με τρόπο ώστε να εκφράζει ξεκάθαρα τα προαναφερθέντα στοιχεία και να παρουσιάζει εμβληματικές εικονογραφήσεις με τρόπο τολμηρό και ταυτόχρονα παραδοσιακό, αποσκοπώντας στο να επικοινωνήσουν το μήνυμα της φύσης. Ας μην ξεχνάμε και την καθαρότητα της πληροφορίας πάνω στη συσκευασία (παρουσίαση συστατικών) που δηλώνει την αυθεντική προσοχή στη διατροφική αξία του προϊόντος. Το αποτέλεσμα: δύο λευκά, υγιή & καλοταϊσμένα – δίνοντας έμφαση στην ποιότητα ζωής των ζώων- , πρόβατα που παρουσιάζονται ως ηγετικές φιγούρες, μπροστά από ένα σκούρο μπλε φόντο, προκειμένου να μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον, υφασμένα σε ένα design που βγάζει ένα οικείο αλλά παρόλ’ αυτά κομψό αίσθημα.

Giotsas (Greek Feta), a local family firm form Elassona, producing cheese that fights for tradition and natural products, aims to win over all health-conscious consumers and even global markets with their persistence to naturality and simple yet delicious recipes. One of their goals is, within the borders of their provincial city, to build the foundation for a pilot livestock farming that could inspire and teach the entire country about their methodology around farming and cheese production. We were commissioned by this lovely family to develop a visual identity – including packaging- for their cheese, capable of making their product and mission stand out from the dairy market and also win the shelf competition. Hence, a unique design to increase popularity and re-direct consumers’ attention to the purest ingredients was necessary.